Dag 4 - wisseling van hotel

Wederom rond 5 uur op, we zijn dan echt helemaal wakker. We hebben de koffers ingepakt, we gaan vandaag van hotel wisselen en gaan dus International Drive verlaten. Het was een mooie lokatie, we komden lopend een aantal dingen ondernemen en met de auto waren we ook zo op de uitvalwegen. Rond half 7 ontbijten, we zijn dan echt een van de weinigen. Vandaag zagen we dat het rond 9:30 uur best druk is..... Na het ontbijt zijn we naar Walmart gegaan en een paar kleinigheden gekocht. Het warenhuis weet ook weer voldoende aandacht aan Halloween te besteden, vooral op het gebied van zoetigheid. Na Walmart weer terug naar het hotel, de koffers van de kamers halen en uitchecken. Vervolgens naar de Florida Mall waar we een aantal uren hebben doorgebracht. Op het moment dat wij wilden vertrekken, hoosde het. Het komt dan echt met bakken naar beneden. We hadden niet onze charmante regenkleding bij ons dus dat werd even wachten tot het wat droger werd. Niet al te lang erna weer terug naar ons 'oude' hotel om onze koffers te halen en op naar ons nieuwe hotel. Helaas hadden ze geen tweepersoonskamers beschikbaar dus kregen we een upgrade naar een suite. Tot onze verrassing bleek dit twee aparte slaapkamers met ieder een eigen badkamer in te houden, een woonkamer en een keuken! Hier kunnen we het wel uithouden ;-). Begin van de avond een biertje/wijntje op het terras van het hotel gedronken en daarna uit eten. Nu net weer terug en zitten nog even in onze huiskamer. Morgen hopen we lekker even bij het zwembad te kunnen liggen op een van de ligbedden.....

cecil

wat een leven! heerlijk

ruud

Is het een beetje vol te houden? Ik bedoel: op zo'n ligbed kun je bijna niet een ober waarschuwen dat je wijnglas alweer bijna leeg is. Als je dan weer helemaal naar zo'n terras moet sjokken....
En dan een eigen keuken. Wat denken ze wel; waar is dat nou voor nodig. Voor de spagetti zeker. Pfffft, mooi niet. Ik zou 'm in elk geval niet schoonmaken.
Ik hoop wel dat die badkamer een eigen jacuzzi heeft om dat nare zwembadwater een beetje fatsoenlijk te kunnen afspoelen.

Aline

De afgunst...... We snappen het goed ;-)

Janneke

Haha..wat een weelde!! Goed zo!
Geniet er maar lekker van!!

Anja

Hoi meisjes, nou dat is dus afzien, wat zullen jullie blij zijn wanneer jullie weer naar huis mogen...... als ik jullie was bleef ik daar lekker, mooie suite, lekker weer, terras binnen loopafstand. Wat een luxe zeg. En wat zijn jullie lekker bezig. Pretpark, winkels, restaurantjes, kroegjes. Kortom ECHT VAKANTIE!!!!!
Heel veel plezier.
Ja Monique, Carla was me al voor. Sjors is niet meer.
Mijn enige taak, wanneer Carla op vakantie is (heel vaak dus:)), is nu wat water geven aan de plantjes.
En dan mis ik Sjors wel hoor.