Dag 5 - Heel veel regen in Orlando en Disney Down Town

Vanmorgen wederom vroeg wakker. Het ontbijt bij de Staybridge Suites, ons nieuwe hotel, geprobeerd. Was prima. Dit verdlag is kort, we hebben nl. Niet zo veel gedaan. We zijn naar down town Disney geweest. Disney is hier alom vertegenwoordigd maar de regen ook vandaag, het goot! Pas aan het eind van de dag klaarde het op en hebben we nog even van de zon kunnen genieten. Morgen naar een State Park en onderweg er naar toe in ons favoriete ontbijtrestaurant ontbijten, Cracker Barrel. Hier moeten we wat eetlust voor hebben...... Morgen is ook onze laatste hele dag hier. Time flies when you are having fun.

Reacties

Reacties

Frank

Geniet er nog even van !!

anita

Iedere morgen kijk ik uit naar jullie verhalen en foto's. Ik hoop dat jullie vandaag stralend weer hebben. Liefs

Janneke

Nou, dat gaat zeker snel....Geniet nu het nog kan!! Hopelijk wordt het vandaag weer een mooie droge en zonnige dag!
En.....heeft het ontbijt jullie goed gesmaakt?
Veel plezier!!

Monique

Oh Carla, die Sjors! Ik vond hem al zo stil.....ik zal nog met veel plezier aan hem denken :-)...en Anja, ik kan mij voorstellen dat je vaak heen moet voor de planten. Zit in de familie denk ik. Ik wens Aline ook ongeveer elke maand een fijne vakantie toe.

Ik wens jullie in ieder geval nog een heel fijne laatste dag (zeg ik over een maand ook weer, hahhhaaaa) ZONDER regen!! En natuurlijk een goede terugreis.

irene

Geniet van de laatste dag en alvast een goede reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!