Dag 1 in Orlando - we zijn de stad niet uitgeweest

Om 6:00 a.m zaten we dus bij Ihop. Ons ontbijt aldaar bestond uit French toast, een soort wentelteefjes, bacon, roerei, worstjes en 2 pancakes. We waren niet eens de eersten, er waren 'al' drie tafels bezet. Daarna onze auto opgehaald en naar de Publix gereden, een grote supermarkt. Wij vinden dat nou eenmaal leuk om een buitenlandse supermarkt minitieus door te werken. Uiteraard ook wat dingen gekocht en dan is het erg fijn om dit allemaal in de achterbak van de auto te kunnen leggen. Toen we uit de supermarkt kwamen, was het zonnig en fiks warm. Bijna de hele dag hebben we dat weer gehouden. Toen naar de International Premium Outlet Mall. We waren er iets voor de openingstijd dus de parkeerplaats was nog lekker leeg. Je wilt niet weten hoe vol deze rond de middag stond en een kleine file op de weg er naar toe. Een winkelcentrum met 180 winkels, een groot aantal sportzaken. Daar zijn we ook het beste geslaagd. Vooral The North Face had een goede klant aan ons.... Rond 16:00 uur zijn we naar huis gereden. We deden er beduidend langer over, International Drive is populair op zaterdagmiddag. Daarna even op de hotelkamer en vervolgens een half uurtje lopen naar Olive Garden, het restaurant waar we wilde eten. Wederom stond International Drive vol met auto's en waren wij zo ongeveer de enigen die liepen. Amerikanen hebben de neiging om zelfs voor een kilometer nog de auto te pakken. Nu is het iets na 21:30 uur en zijn we net terug op de hotelkamer. We zijn wat total loss dus nog even tv kijken en dan lekker slapen. We laten het even van het weer afhangen of we morgen naar een van de kusten gaan rijden. Tot later! En.... Iedereen die gereageerd heeft, leuk!!!

Cecil

Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad, heel veel plezier,
Groetjes Cecil

Monique

Hi there! Ik kan mij voorstellen dat je na zo'n 'ontbijt' wel wil wandelen....Ik begrijp dat er geen tipje van de sluier wordt opgelicht over wat jullie allemaal shoppen (zucht...), maar Ruud, ik denk dat het helemaal goed gaat komen voor je.! De spulletjes zijn in de achterbak van de SUV gelegd, dus dat is heel veel of heel groot :-)!

Veel plezier weer verder en eet ze!

Anita

He girls, ik ben benieuwd of jullie vandaag ook al om 6 uur aan het ontbijt zaten. Jullie hebben wel vakantie;-). Jullie mogen ook best een keertje uitslapen! Wat zit er allemaal in die tassen???? Have fun.

Ruud

Vanavond toch niet weer pasta he?

irene

Shop till you drop? Gekke Amerikanen, voor alles de auto pakken. Niet zo gek dat ze soms een kilootje teveel hebben. Have fun! !

Janneke

Goed gevuld dagje dus voor jullie, zowel voor het buikje als voor de kofferbak van de auto, haha!
Leuk!!
Veel plezier nog en geniet ervan!

Gerrit

Een kilometer lopen!? Ik denk dat ik ook Amerikaan ben... LOL