Dag 2 - St. Augustine en Daytona Beach

Na een half uurtje op de crosstrainer, loopband en de hometrainer ontbeten in het hotel. Om 8:00 uur met de auto een twee uur durende rit naar St. Augustine, de oudste door Europeanen gestichte stad in de VS. Het stadje ademde geschiedenis en was erg leuk om doorheen te lopen. We zijn niet in een van de vele toeristentreintjes gaan zitten, noch in een wagen door een paard voortgetrokken ;-). Na twee uur rondgewandeld te hebben weer in de auto en via de mooie kustweg, de A1A, naar Daytona Beach. Deze stad is bekend vanwege de enorme racebaan waar autoraces gehouden worden en een strand waar je met de auto op mag rijden. Helaas mocht dat vandaag niet anders hadden we dit wel eens willen ervaren! Nu door de stad gereden en langs het strand gewandeld. Het weer was prachtig vandaag, zonnig en warm. Eind van de middag weer terug in Orlando en in de avond gaan eten bij Golden Corral, een traditioneel Amerikaans buffetrestaurant. Nooit zoveel veel te dikke mensen bij elkaar gezien en ook nog een groot aantal behoorlijk trashy...... We hebben er lekker gegeten maar nog meer onze ogen uitgekeken ;-)

Ruud

Lekker hoor, zo'n strandwandeling. Wat hebben jullie gegeten? Asjeblief niet weer pasta!

Aline

Geen pasta dit keer. Het varieerde van mashed potatoes met pot roast tot breadpudding. Je had wel iets van je gading gevonden..... Alhoewel.... Geen pinda's en zoute haring.

sonja

En.... ook nog in de zee gezwommen? Nu ik dit zo lees denk ik, wauw zon, zee, warmte, terrasje, wijntje, lekker eten mmmmmmm

Monique

Ohhh....erg leuk allemaal!!!

Ruud

Big American Peanuts and Supersized Herring with Generous Union Chunks.

Mmmmmm.....