Laatste hele dag - Wekiwa Springs State Park en hotelzwembad

Om half 8 vertrekken we vanuit het hotel. We gaan eerst ontbijten bij Cracker Barrel in Altamonte, ongeveer een uur rijden en daarna is het nog een kwartier naar Wekiwa Springs State Park, waar we willen gaan wandelen (hiken in het Amerikaans.....). Als het rond achten is, mag je op een groot aantal stukken weg maar 20 mijl per uur rijden vanwege het feit dat daar scholen zijn en dit blijkbaar de starttijd is van de scholen. Ook de schoolbussen zijn vertegenwoordigd. Rond half 9 zijn we bij Cracker Barrel. De bekende potpourriegeur komt ons tegemoet zodra we de deur open doen. Eerst ga je door een winkel waar ze allerlei prullaria verkopen voor het huis (thema: landelijk, traditioneel) en vervolgens kom je in het restaurantgedeelte. We hebben niet veel tijd nodig voor de kaart. Het smaakt weer heerlijk! Rond half 10 stappen we weer naar buiten en het is prachtig weer, zonnig en warm. Rond 10 uur staan we bij de ingang van het park. Het is daar prachtig. Een glasheldere bron en doorlopend naar een rivier. Er omheen een prachtig bos, zowel een nat als een droog gedeelte. De foto's laten het onderscheid wel zien. Een gedeelte van het park kan bewandeld worden over een zgn. boardwalk, de rest via paden. We lopen daar een aantal uur. Daarna terug naar het hotel en hopen we dat het weer blijft zoals het is. Gelukkig is dit het geval en gaan we naar het zwembad van het hotel om daar lekker te zwemmen en te zonnen/lezen. Heerlijk! Eind van de middag maken we gebruik van de happy hour van het hotel en daarna uit eten bij Sizzler. Twee mannen zijn luidkeels tegen elkaar op te bieden wat ze allemaal uitgeven in Orlando, leuk om mee te luisteren ;-). Nu net terug. De koffers ingepakt en aan de weeghaak gehangen. We zitten op 17 kg per persoon. Dat is heel redelijk. Morgen nog wat laatste dingetjes uit de supermarkt halen. Rond 11:00 uur uitchecken en dan richting vliegveld. De huurauto weer inleveren( jammer, hij reed erg fijn). Om 15:00 uur vertrekt het vliegtuig, we maken een tussenstop in Miami en dan door naar Amsterdam, waar we om 9:00 uur aankomen. Allemaal heel erg bedankt voor jullie belangstelling en berichtjes!!!

cecil

Het klinkt allemaal heel gezellig, goede reis en tot gauw, groetjes Cecil

Janneke

Het was ook erg leuk om te lezen en de foto's waren ook leuk!
Een hele goede terugreis en succes bij het inchecken!!

anita

Bedankt, dat wij mochten meegenieten.
Tot snel.